Monday, December 2, 2013

ပရိတ္သတ္မ်ားရွင္ ....



  • ဒီရက္ပုိင္းအတြင္း FB စာမ်က္နာေပၚသုိ႕ ေရာက္လာတဲ ့...
    က်မ နွင့္ ပတ္သက္ေသာ အေႀကာင္းအရာမ်ားနွင့္ ပတ္သက္ျပီး ...
    က်မ မိသားစု မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအပါအဝင္...
    က်မကုိ သံေယာဇဥ္ ရွိႀကတဲ့ ပရိတ္သတ္မ်ား အားလုံး
    စိတ္အေနွာက္အရွက္ မ်ားစြာျဖစ္ရသလုိ...
    ကာယကံရွင္ က်မကုိယ္တုိင္လဲ ....
    အတုိင္းအဆမရွိ .....
    စိတ္ထဲမွာ ထိခုိက္ နာက်င္ရပါတယ္.....

    Moe Zay Nyein ကုိက်မ မသိပါ ....
    ဘယ္လုိရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕ ...
    ဒီလုိလုပ္ရပ္ကုိ လုပ္ခဲ့လဲ ဆုိတာကုိလည္း က်မ နားမလည္ပါ
    သူတင္ျပထားတဲ့ အေႀကာင္းအရာမ်ားကုိ ...
    မွန္ကန္ပါတယ္လုိ႕ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ မေထာက္ခံထားသလုိ ....
    လုံးဝ အမွန္လုိ႔လဲ မယူဆသင့္ပါ

    အေျခအေနမွန္ကုိ ေသခ်ာမသိဘဲ ..
    ဝင္ေရးထားတဲ့ comment နွစ္ခုေလာက္ကုိ ျမင္ရတဲ့အခါ ....
    က်မ ေတာ္ေတာ္ ကုိ စိတ္ပ်က္မိပါတယ္ ...

    အနုပညာရွင္ေတြဟာ ...
    စည္းကမ္းမရွိ အရွက္အေႀကာက္မရွိ ....
    ဥပေဒ ေဘာင္တြင္း တကယ္ မရွိရင္ .....
    နုိင္ငံေတာ္အစုိးရက ဒီတုိင္းႀကည့္မေနဘဲ ....
    ထိထိေရာက္ေရာက္အျပစ္ေပးခဲ့တာ ...
    လူတုိင္းလဲသိႀကပါတယ္ ....

    nobody perfect ဆုိေပမဲ့ ...
    perfect ျဖစ္တဲ့သူေတြလဲ ....
    အမ်ားႀကီးရွိနုိင္ပါတယ္
    ေသခ်ာတာက က်မဟာ perfect မဟုတ္ဘူး ဆုိတာပါဘဲ ....
    က်မ မွာ အားနဲခ်က္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိသလုိ
    အမွားမရွိ အျပစ္ကင္္းတဲ့ လူမ်ိဳးလဲ မဟုတ္ပါဘူး ....

    က်မ အသက္ ၄၂ နွစ္ရွိပါျပီ ....
    လက္ရွိ မိဘ ေတြနဲ႕ တူတူေနျပီး
    က်မ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ အသက္ေမြး ဝမ္းေက်ာင္းပညာနဲ႕ ....
    လူ႕ပတ္ဝန္းက်င္ အသုိင္းအဝုိင္း မွာ ....
    ရုိးသားစြာ ေနထုိင္ျပီး ....
    တင့္တယ္ေအာင္ ရပ္တည္ေနပါတယ္
    အခုကိစၥမွာ က်မကုိ မရည္ရြယ္လဲ ....
    က်မ ဓါတ္ပုံ နဲ႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ အေႀကာင္းအရာေတြကုိေတာ့ ....
    က်မ အေနနဲ႕ အင္မတန္ ခံရခက္ပါတယ္ ....

    နုိင္ငံေရး နားလည္သည့္ အသိ ဥာဏ္မ်ိဳး မရွိတဲ့ အတြက္ ....
    နုိင္ငံေရးကုိ စိတ္မဝင္စားေပမဲ့ .....
    ဒီနုိင္ငံသူ တစ္ေယာက္ အေနနဲ႕
    နုိင္ငံ့ အေရးကုိေတာ့ က်မ စိတ္ဝင္စားပါတယ္....
    ပစၥဳပၸန္ကာလ မွာ ရုပ္ရွင္မင္းသမီး တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ ...
    က်မ နဲ႕သက္ဆုိင္ေသာ ကိစၥ မ်ားကုိပဲ ....
    က်မ စိတ္ဝင္စားပါတယ္ ....
    က်မ အလုပ္ကုိ ေလးေလးစားစား လုပ္ပါတယ္ ...
    ံဘယ္သူ႕ကုိမွ အနုိင္မယူ ...
    ဘယ္သူ႕ကုိမွ အရူံး မေပး ...
    Win win situation ကုိ လက္ခံက်င့္သုံးပါတယ္ ...
    က်မ life ကုိ Day by day ျဖတ္သန္းပါတယ္ ...
    က်မ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ေပမဲ့ ...
    ဘယ္တုန္းက မွ ေပါ့ေပါ့ မေနခဲ့ပါဘူး ....

    က်မ life perfect မျဖစ္ေပမဲ့ ...
    ဒီေန႕ဒီအခ်ိန္ထိ က်မေႀကာင့္ ဘယ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကုိမွ ...
    ထိခုိက္နစ္နာေအာင္ ပ်က္ဆီး ဆုံးရူံးေအာင္ ...
    ဆုိးဝါးတဲ့ အမွားမ်ိဳး အျပစ္မ်ိဳး မလုပ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ..
    ဒီအသက္အရြယ္ထိ ...
    ဒီေနရာမွာ က်မ ရပ္တည္ခြင့္ ရေနတာ
    လူတုိင္းအျမင္ပါဘဲ ....
    လိပ့္ျပာသန္႕တဲ့အတြက္ ...
    က်မ ဘဝက မဂၤလာ ရွိပါတယ္ ....

    MZN ရဲ႕အမွန္တရားေဖာ္ထုတ္တဲ့ ကိစၥက
    က်မတင္မက ...
    အေႀကာင္းအရာ ထဲမွာ နံမည္ပါတဲ့ ...
    လုပ္ေဖာ္ ကုိင္ဖက္ က်မရဲ႕ အနုပညာရွင္ေမာင္နွမေတြ ကုိပါ ...
    အမ်ားႀကီး ထိခုိက္နစ္ေစပါတယ္...
    မိသားစုေတြ ရွိႀကတဲ့အတြက္ ....
    တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ အျပန္ အလွန္ ....
    ေလးစားတဲ့ ဆက္ဆံေရးကုိ ပ်က္ဆီးေစပါတယ္ ...
    သံသယ ေတြနဲ႕ ရင္းနွီးမူ ကုိ ဒုကၡ ေရာက္ေစပါတယ္ ....

    ဘယ္သူ႔အတြက္မွ အက်ိဳးမရွိဘဲ ....
    အမ်ားအတြက္ နစ္နာဆုံးရူံးမူကုိ ျဖစ္ေစတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြဟာ ....
    ဘယ္ေလာက္ဘဲ ( အမွန္ ) ျဖစ္ေနပါေစ ....
    ေနာက္ဆုံးမွာ ( အမွား ) ျဖစ္ေစပါတယ္ ...

    ပရိတ္သတ္မ်ားရွင္
    MZN တင္ျပခ်က္မွာပါတဲ့ ....
    က်မနဲ႕ပတ္သက္တဲ့ ဓါတ္ပုံအပါအဝင္ ....
    အေႀကာင္းအရာ အရာအားလုံးကုိ က်မ လုံးဝ လက္မခံပါဘူး ....
    အစစ္မွန္ဆုိတာကုိလဲ မယုံတဲ့ အတြက္ ....
    အသိအမွတ္လဲ မျပဳပါဘူး ...
    က်မ အတြက္ အခ်ိန္က ဘဝ ပါ
    ဘဝကုိ တန္ဖုိးထားသလုိ ...
    အခ်ိန္ကုိလဲ က်မ အရမ္းတန္ဖုိးထားပါတယ္

    က်မရဲ႕ တန္ဖုိးရွိတဲ့ အခ်ိန္ေတြကုိ အကုန္ခံျပီး .....
    ဒီလုိျပန္ရွင္းျပရတာ ...
    က်မကုိ ခ်စ္တဲ့ ေလးစားႀကတဲ့ ပရိတ္သတ္ေတြကုိ ....
    က်မ တန္ဖုိးထား ထားလုိ႕ပါ ...
    က်မ အတြက္ နံပါတ္ တစ္ ...
    ဦးစားေပး အေရးပါတဲ့ လူေတြထဲမွာ ....
    ပရိတ္သတ္မ်ား ပါပါတယ္....

    ဆက္ေလွ်ာက္ဖုိ႕ က်န္ေနေသးတဲ့ ခရီးမွာ ....
    က်မကုိ လက္တြဲထားမဲ့ အေဖာ္ေကာင္း မပါေပမဲ့ ....
    မိတ္ေဆြေကာင္းေတြကုိ လက္တြဲျပီး ....
    ပရိတ္သတ္ေပးတဲ့ ခြန္အားေတြနဲ႕
    က်မ ဆက္ေလွ်ာက္ခ်င္ပါတယ္ ....

    MZH က comment တစ္ခုမွာ
    မႀကီးစုိး စဆရ လုိ႕ သုံးနူန္းထားပါတယ္ ...
    စစ္သားသားသမီးျဖစ္လုိ႕ ...
    ဒီအသုံးအနူန္း ကုိ က်မ နားလည္ပါတယ္ ...

    ဦး MZN ရွင္ ....
    ( ဦးနဲ႕ပတ္သက္လုိ႕ အနည္းငယ္ သိထားတဲ့ အတြက္ .....
    ဦးတပ္ျပီး ေခၚ လုိက္တာပါ )
    ဦးေျပာသလုိ အေႀကာင္းအရာေတြ ခ်န္ထားခဲ့လုိ႕ ဆုိျပီး ....
    မရွိတဲ့ အေႀကာင္းအရာ ေတြ အတြက္ ...
    က်မ ကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ေက်းဇူးတင္မွာ မဟုတ္ပါဘူးရွင္ ....
    ဒါေပမဲ့ ဦးေျပာတဲ့ အသုံးနူန္းတုိင္း ေျပာရရင္ ....
    က်မ အတြက္ MZN စဆရ မွာ ....
    မိတ္ေဆြေကာင္းေတြ အမ်ားႀကီး ထပ္ရလုိက္လုိ႕ ...
    ဒီအတြက္ေတာ့ ဦး ကုိ ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္ ...

    ဘယ္သူ နဲ႕မွ ေရရွည္ အေျခ အတင္ မျဖစ္ခ်င္တာ .....
    က်မ ဆႏၵ ပါ
    လူမူ ဆက္ဆံေရးဟာ ....
    လူတစ္ေယာက္အတြက္ အေရးႀကီးဆုံး က႑ ပါ ....
    လူမူဆက္ဆံေရး မေျပလည္ရင္ ....
    တျခား ဘယ္အရာ မွ အဆင္ေျပမွာ မဟုတ္ပါဘူး ....

    က်မ နုိင္ငံျခားမွာေနရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ...
    သိခဲ့တဲ့ ဥပေဒ တစ္ခု ရွိပါတယ္ .....

    ဘယ္နုိင္ငံမွာဘဲ ေနေန
    နုိင္ငံတုိင္းရဲ႕ ဥပေဒ မွာ ....
    တူညီတဲ့ ဥပေဒ တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္

    အနုပညာရွင္မ်ား (သုိ႕) ေအာင္ျမင္ထင္ရွား ....
    လူသိမ်ားသူေတြရဲ႕ ပုဂၢဳိလ္ ေရးဆုိင္ရာေတြကုိ ....
    (၁) ကာယကံရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္မရရွိပါက
    (၂) တရားဥပေဒအရ အေႀကာင္းမတုိက္ဆုိင္ ...
    (သုိ႔) တရားရုံးမွ ခြင့္ျပဳခ်က္မရရွိပါက
    (၃) လက္ရွိ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ အႀကမ္းဖက္ က်ဳးလြန္ေနသူဟု ...
    ခုိင္လုံေသာ သတင္းအေထာက္အထား မရွိပါက....
    ဘယ္ေတာ့မွ လူအမ်ားျမင္သာတဲ့ ေနရာေတြမွာ ...
    ျဖန္႕ေဝ နုိင္ခြင့္ မရွိဘူး ဆုိတာပါဘဲ ....

    က်မကေတာ့ ဒီအေႀကာင္းအရာနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ....
    ဘယ္သူ႕ကုိမွ အေနခက္တာမ်ိဳး မျဖစ္ေစခ်င္သလုိ ....
    ဥပေဒ နဲ႕ စကားေျပာရတာမ်ိဳးေတြ အထိ လဲ ....
    အလုပ္ေတြ မရူပ္ခ်င္ပါ ....

    အဲဒါေႀကာင့္ ဒါနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ....
    ပထမဆုံးနဲ႕ ေနာက္ဆုံး ရွင္းျပတာပါ ....
    ေနာက္ထပ္ ဒါနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ ....
    ဘာ အေႀကာင္းအရာ ကုိမွ ...
    က်မ ျပန္ရွင္းျပ မွာ မဟုတ္ပါဘူး ....
    လူ့့႕အခြင့္အေရး ကုိ ....
    တကယ္နားလည္ေလးစားမယ္ဆုိ ရင္ .....
    စာနာစိတ္နဲ႕ ဆက္ဆံေရးကုိ အသုံးျပဳႀကတာ ....
    အေကာင္းဆုံး မဟုတ္ဘူးလား ....

    က်မကုိ ခ်စ္တဲ့ ပရိတ္သတ္မ်ား .....
    ဒီအေႀကာင္းအရာနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး .....
    နာမည္ပါခဲ့တဲ့ အနုပညာ ေမာင္နွမ မ်ားရွင္ ....
    က်မနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ....
    စိတ္အေနွာက္အယွက္ ရခဲ့ႀကတဲ့ အတြက္ ....
    ဒီေနရာကေန က်မ ေတာင္းပန္ပါတယ္
    က်မ ကုိနားလည္ေပးႀကပါ ...

    ဒီကိစၥမွာ က်မ ကုိကူညီေဖးမခဲ့တဲ့ သူမ်ား နဲ႕ ....
    အႀကံဥာဏ္ေပးခဲ့သူေတြအားလုံးကုိ
    အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ....

    အားလုံး မဂၤလာရွိေသာ သူမ်ား ျဖစ္ႀကပါေစရွင္။

    စုိးျမတ္သူဇာ
    2nd December 2013
    1:30 pm — feeling sad.
    141Like ·  · 

No comments:

Post a Comment