Sunday, December 29, 2013

စီမံကိန္းတစ္ခုမွာ ဒီႏိုင္ငံနဲ႔ ဒီအစိုးရနဲ႔ ျပည္ပနိုင္ငံက စီးပြါးေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြပဲျဖစ္ျဖစ္…

 အစိုးရနဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ သေဘာတူညီမႈ ယူတဲ႔အခါက်လို႔ရွိရင္

ဘာေတြပါလဲဆိုတာ ျပည္သူေတြမွာ သိပိုင္ခြင့္ရွိတယ္…
က်မတို႔ ဘာမွမသိဘူး…ျမစ္ဆံုစီမံကိန္းမွာ က်မကို ဘာလုပ္မလဲလို႔ေမးရင္ ဘာသေဘာတူညီထားလဲဆိုတာ က်မ မသိဘဲနဲ႔ ဘယ္လိုလုပ္ေျဖမလဲ

Contract ဆိုတာ ရွိတယ္ေနာ္… ဘာေတြသေဘာတူညီထားလဲ

သေဘာတူညီခ်က္အရ မလုပ္လို႔ရွိရင္ ဘာေတြျပန္ဆပ္ရမလဲဆိုတာ က်မတို႔မသိဘူး…

က်မဆိုလိုတာက… ပြင့္လင္းျမင္သာမႈနဲ႔ အမ်ားၾကီးဆိုင္တယ္…

အစိုးရမ်ားကို တာဝန္ယူမႈ ရွိေစခ်င္ရင္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈရွိရမယ္…

က်မတို႔ ျမစ္ဆံုစီမံကိန္းအတြက္ ဘာလုပ္မလဲဆိုတာက ဘယ္လို Contract မ်ိဳးေရးဆြဲထားလဲ… ဘယ္လိုလက္မွတ္ထိုးထားလဲ ဆိုတာ မသိဘဲနဲ႔ က်မေျပာလို႔မရဘူး…
က်မ ေမးခ်င္တယ္…လက္မွတ္ထိုးတဲ႔လူေတြက ဘာလို႔တာဝန္ယူျပီးေတာ့ မရွင္းသလဲဆိုတာ က်မသိခ်င္တယ္…

(ေအာင္ဆန္းစုၾကည္)

No comments:

Post a Comment