Wednesday, January 29, 2014

အမ်ိဳးသားကာကြယ္ေရး ဆႏၵျပဳပြဲမွ ဖိတ္ေခၚပါသည္


----------------------------------------------------

ကဲ..မိတ္ေဆြတို႔ေရ
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ရင္ထဲက စိတ္သေဘာထားေလးေတြကို
အေကာင္ထည္ေဖၚ လိုက္ၾကရေအာင္ဗ်ာ .......... ။

က်ေနာ္တို႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္သည္
က်ေနာ္တို႔ တိုင္းျပည္အတြက္ ျဖစ္သည္ .... ။

က်ေနာတို႔ ေၾကြးေၾကာ္သံသည္
က်ေနာ္တို႔ လူမ်ိဳးဘာသာ အတြက္ ျဖစ္သည္ .... ။

က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ တစ္ေန႔တာ အခ်ိန္ေပးမႈသည္
က်ေနာ္တို႔ နိုင္ငံနဲ႔ အမ်ိဳးဘာသာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ
တည္တံ႔ေရး အတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္သည္ ... ။

လက္တြဲ ခိုင္ျမဲ ဆံုဆည္းၾကပါစို႔ မိတ္ေဆြတို႔ေရ

က်ေနာ္တို႔ေတြ႔ဆံုမႈသည္ ျမန္မာနိုင္ငံေတာ္၏ အင္အားကို
ျပသျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပး နိႈးေဆာ္လိုက္ရပါသည္ ။


ထက္ေနခ
Like · · · 14 h

No comments:

Post a Comment