Friday, March 7, 2014

ငါလုိေယာက်ၤား ျပႆဒါးမရွိ

ဟလို
ရွင္က်မကိုဘယ္ေတာ့မွ ဖုန္းမဆက္ပါနဲ ့

ဟလို
ရွင္က်မစီဘယ္ေတာ ့မွ မက္စ္မပို ့ပါနဲ ့

ဟလို
ရွင္က်မစီဘယ္ေတာ ့မွ ဗိုက္ဘာကစာမပို ့ပါနဲ ့
ဒါဆိုလည္းခြင့္လႊတ္ပါဗ်ာ ဒါေနာက္ဆံုးပါ

ေဟ ့ရွင္မွတ္ထားပါ က်မနဲ ခ်စ္ခင္တြယ္
တာ သံေယာဇဥ္ျဖစ္ျပီးမွ ဒီလိုလုပ္လို ့ရစ
တမ္းလား

ရွင့္ရဲ ့ ့ ႏွဳလံုးသားႏုႏုကို က်မကိုေပးခဲ ့ပါ
ေျပာစကားနားမေထာင္ ဂ်စ္ကန္ကန္ေပ
တူးတူး လုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ ့

က်မေသနတ္ထဲက ေရႊ ေရာင္ က်ဥ္ဖူး
ေလးေတြက ရွင္ ့ ႏွဳလံုးသား အသဲ ကို
ေနရာအျပည့္ယူသြားလိုက္မယ္

က်မဒီအေန ၁ ၂ ၃ ေအာ္မယ္

၁ ဆိုတာနဲ ့ အခ်စ္ေတြထားခဲ ့

၂ ဆိုရင္ ရွင့္ႏွဳလံုးသားထားခဲ ့

၃ ဆိုရင္ ဘယ္အရာမွအခ်စ္ထက္ မလွပ
မသာယာဘူးမွတ္ျပီး အေဝးကိုထြက္သြား
ပါ

းး ငါလိုေယာကၤ်ားျပႆဒါးမရွိ းးး

No comments:

Post a Comment